לאחר שיחה עם עורכת הדין שלי התברר לי שלא רק שמה שנעשה כאן הוא הוצאת דיבה,
זה גם עבירה פלילית שדינה 3 שנות מאסר.
אז התביעה שאני מתכנן תתרחב, ותכיל את תומר בריסקר ומאיר מאור באופן אישי.
מדוע זו עבירה פלילית?
כי לפי סעיף 70 לחוק בתי המשפט אסור לפרסם את שמו של אדם במשך 3 ימים מרגע
שנעצר.

רק עכשיו מתבררים חלק מהדברים שידיעות עשו כנגדי. כולל וידאו Deep Fake.
אז עמותת המקור בפועל שתפו פעולה עם ידיעות.
אבל כדי לא לפגוע בעמותה אתבע באופן אישי את האחראים לעבירה הזו.
בנתיים מי שאני רואה כאן ויש הוכחות הם תומר בריסקר ומאיר מאור.
הוכחות אלו נשלחו לעורכת הדין שלי להכנת התביעה הראשונה ואני כולי תקווה שהם
יכנסו לכלא בקרוב וכן ישלמו לי סכומי כסף לא מעטים.
כמובן שזו רק ההתחלה, תביעות דיבה ונזיקין יבואו בהמשך.

כפי שכבר אמרתי מספר פעמים אני לא מתכוון לשתוק על העוול שנעשה לי על ידי כמה
מחברי עמותת המקור.

היו כאלו שטענו שפרסום זה של הועד הוא הגנה על העמותה. כיצד פרסום שקרי ואסור
לפי החוק הוא הגנה?

עמותה אחרת שאני מכיר שעוסקת בחינוך לנוער,  אחד המדריכים שעבדו שם (בשכר)
הואשם לא עלינו בפדופיליה. מה עשתה העמותה?
פרסמה מייל לכל מי שאי פעם הכיר את המדריך המדובר שהם בטוחים שהוא לא עשה דבר
ואוספים כסף להגנתו.
שימו לב - כך מגינים על עמותה לא ע"י פרסום שקרי ולא חוקי (שכלל לא נבדק) שרק
מסכן את המפרסמים במאסר וקנס גבוה.
יום התשלום יגיע.

--
Ori Idan CEO Helicon Books