הדיון על תלונות שווא הוא מרתק.

לא בטוח מה הקשר לקבוצה הזו...

יש תלונה, זו עובדה.
תלונה היא לא הרשעה, גם זו עובדה.
גם הוכחות, לא משנה מה הן, אינן הרשעה.
כל אלו נכונים אבל לא עוזרים לאף אחד כרגע, ויהפכו להרשעה או זיכוי רק בעוד
זמן מה.

בינתיים כולם מסכימים שמעשים כאלו ראויים לגינוי.
כולם מסכימים שזה לא המקום להרשיע אנשים בפלילים.
כולם מסכימים שיש להגן על בני אדם באשר הם מפני פגיעה ולאפשר להם מקום מחייה
בטוח, בין אם במסגרת העמותה ובכלל.
כולם מסכימים שתלונות שווא זה דבר רע.

כולם מסכימים פחות או יותר על הכל חוץ מצורת ההתבטאות אחד של השני לגבי הדברים
שהם מסכימים עליהם.

לא כל כך מבין איך הדיון הזה מצליח להתחמם...

מה שבטוח לפני שאם עונים לי או למישהו אחר, תחשבו האם מדובר בתגובה שמעוררת
שיח חיובי או סוג של התנצחות, כי התנצחויות לא מועילות, לא משכנעות אף אחד
בשום דבר, ולא נעימות לקריאה גם לאלו שלא מעורבים ישירות בדיון.

ובכלל שווה לבדוק את עצמינו, האם מקומו של הדיון הזה בקבוצה הכללית של עמותת
המקור?
אולי צריך פשוט להוסיף את זה כנושא נוסף לדיון במסגרת קוד ההתנהגות, כלומר היה
וקרה מקרה, כיצד מגיבים רשמית, מתי ולמי?