Hehe. No, předpokládám, že rozhodující asi neni pro nás až tak ta
instalace, s tim se nějak popasujeme, ale spíš to potom. A je prostej
fakt, že v našem světě moc lidí javu nedělá. Netroufam si tvrdit proč,
ale tipl bych si, že javisty přetahuje sektor, ve kterym se točí víc
prachů. Každopádně geojavisti jsou poměrně vzácný.

Je;