Přecedo!!!

"Javu nemám rád a C++ je pro ty co nezvládli Pascal. Python a JavaScript
jsou na H, protože nemají typovou kontrolu, koukejte se naučit TypeScript!!
Jediná opravdická databáze je Oracle!!! Správný programátor používá
Delphi!!!" - nezní to divně???

Pro někoho, kdo nedělá ani v Pythonu ani v Javě je například instalace
Geonetwork skousnutelná daleko lépe. Python je taky hrozný zvíře, jenom
instalace knihoven má pět variant a proto ji radši dělám ručně (to vymýšlel
nějakej blb). atd. atd.

K čemu směřuju: Věci jsou k danému účelu použitelné nebo ne. Jsem naprosto v
poho s PyCSW, ale ne proto, že přeceda má kůžičky z Javy. Bсё.

Radek Augustýn