Marce,

Tes certeza de que lang e xml:lang son o mesmo atributo? Eu non o sei, mais
teño visto glosarios TBX que de feito tiñan os dous en todos os langSet.

<langSet xml:lang="en-US" lang="es-ES"> (para termos en español)

<langSet xml:lang="en-US" lang="de-DE"> (para termos en alemán)

<langSet xml:lang="en-US" lang="en-GB"> (para termos en inglés británico)
... etc.

e por iso non tiña moi claro para que era o atributo xml:lang.

O que sí sei é que o namespace me da problemas para importar nalgunas
ferramentas se uso o atributo xml:lang para almacenar a lingua da entrada.

Por outro lado, se o lokalize non adminte o código ISO de lingua-país e por
tanto non permite conservar a información da variante lingüística, talvez
valese a pena escribir aos desenvolvedores para que muden iso para próximas
versións.

Saúde, Manuel