2009/3/26 mvillarino <mvillarino en gmail.com>:
 proxecto que se teña aberto. Isto é, que se empregas «gl» debe ser
> ser «gl_GL».

CORRECCIÓN: TMX 2.0 exixe que os códigos de idioma nas xml:lang
cumpran co RFC 4646, e segundo este, o separador do «language» e as
cousas opcionais que o seguen sexa un hifen.
Deste xeito, o código de idioma para o galego que se fala en
greenlandia é gl-GL, sen importar a utilización de maiúsculas que se
faga.

Segundo o borrador de TMX 2.0,  as <tuv> requiren o atributo xml:lang,
e non teñen entre os atributos requiridos nin opcionais o lang a pelo.
Este atributo aplícase a todo o contido do <tuv> excepto onde se
indique outra cousa, mediante unha xml:lang local.
Para o TBX, que é ao que te estas a referir, teño que consultalo.

Responderlle a