> eu, que son dos perfís máis baixos que hai por aquí, traballei co
> OmegaT sen problema.

Haberá que investigar outras alternativas por se acaso. Pootle cando
menos rula con ese formato, segundo teño entendido, pero o certo é que
para usar un programa web xa usamos o Narro, que por outra parte non
me convence demasiado.

Respecto ao de que queiras ter un control maior sobre o que se envía
paréceme perfecto pensando no de executar comprobacións sobre o que se
envía...

> A última tradución que se fixo coido que foi a da páxina web de
> Firefox Mobile http://www.mozilla.com/gl/mobile/ Aquí podedes ver un
> pouco como foi indo
> http://www.g11n.net/index.php?option=com_jfusion&Itemid=3&jfile=viewtopic.php&f=19&t=40&start=0
>
> Outra cousa que sería interesante actualizar é a páxina do proxecto
> http://galician.mozdev.org/ a nosa páxina ;)

+1

> Veña, unha aperta a todos e a darlle duro :)

Responderlle a