Boas Enrique:

Confirmo que si funciona. Agora xa abre a axenda de enderezos.
Sobre o de que saia seguinte versión en galego, hai algún bug aberto que
estea a impedir isto?
Parece raro que estando a tradución non saia.
Non te preocupes que todo o raro que vexa hei avisar.
Outra cousa, como vai o das contas para anovar a web galician.mozdev.org?
Penso que sería bo ter alí o xpi para quen queira poida instalalo.

abur

En 2010/09/13 19:29, Enrique Estévez Fernández escribiu: