Boas.

As tradución están feitas e a conta de mercurial solicitada. Esta
conta xa foi solicitada fai moito tempo, pero aínda non ma diron, co
que non teño acceso ao repositorio para subir as traducións. Preciso
recomendacións dos de arriba que deberían estar a seguir o meu
traballo, a ver se con este bug se dan conta de que estamos para
traballar e para facer as cousas ben e lle dan luz verde.

Aínda así, vou a mirar de crear os bugs coas traducións e a ver que
fan. Xa que está traducido Thunderbird 3.0, 3.1 e comm-central (3.2).
No caso do Firefox está o 3.6, ao 3.5 quédalle un anaco de na e ao
comm-cental (4) estaba ao 100% ata o domingo, pero introduciron 100
cadeas novas que teño que traducir. Tamén está traducido Fennece e
Weave (agora Firefox sync). Non so está traducido, senón que se está
facendo unha revisión e homoxenizando e uniformizando o estilo e a
terminoloxía.

A ver se saco tempo para facer un informe e poder facer dunha vez as
estatísticas. E por último avanzar coa documentación de como se leva a
cabo o traballo.

Xa teño conta para administrar a web. Fai tempo, grueiro cedeume o seu
usuario, pero estaba esperando a ver se me creaban o meu pero como non
arrancan, vai haber que botarlle man e subir os xpi e actualizar parte
do contido da mesma. Que preferides facer na web? Algunha distribución
especial, algunha sección. Hai que actualizala xa.

Un saúdo.