En 2010/09/14 08:58, Enrique Estévez Fernández escribiu:
> [...]
> terminoloxía.
>
> A ver se saco tempo para facer un informe e poder facer dunha vez as
> estatísticas. E por último avanzar coa documentación de como se leva a
> cabo o traballo.
>
> Xa teño conta para administrar a web. Fai tempo, grueiro cedeume o seu
> usuario, pero estaba esperando a ver se me creaban o meu pero como non
> arrancan, vai haber que botarlle man e subir os xpi e actualizar parte
> do contido da mesma. Que preferides facer na web? Algunha distribución
> especial, algunha sección. Hai que actualizala xa.

Gran traballo!

Sobre a web eu comezaría por limpar cousas antigas e deixaría ligazóns a
Descargas de:
Thunderbird (win, lin, mac)
Paquetes de idioma para thunderbird

Cando na páxina do thunderbird estea a última versión xa podería pórse:
Thunderbird -> http://www.mozillamessaging.com/gl/thunderbird/

Como o firefox non ten problema poría ligazón a:
Descarga firefox en galego -> http://www.mozilla.com/gl/

Outra cousa que tamén podería pórse son as ligazóns das versións de probas.