Boas.

Alégrome que penses así.

Cando estea todo listo e coincidindo coa saída de Firefox 4, se
conseguimos que saia en galego, pode ser un bo momento para presentar
todo. As contas de difusión, twitter e facebook, a ver se lle damos
unha volta a páxina web de galician.mozdev ou se facemos unha nova
nalgún blogue para publicar novas sobre o proxecto.

Non somos moitos, pero todos facendo un chisco podemos levalo adiante.
Eu a ver se mañá teño tempo e consigo actualizar outros proxectos, que
estaría ben poder meterlle man xa ao novo Thunderbird e Fennec, que xa
están traducidos, para non ir tan pillados de tempo (todo depende de
se podo falar con Pike de mozilla).

Irei informando.

Saúdos.