Merhaba;

Bugün mesai bitiminde artık Tübitak bünyesindeki profesyonel görevimden
ayrılmış olacağım. Önümüzdeki günlerde paketlere gereken ilgiyi
gösterebileceğimi düşünmüyorum, o yüzden üzerimdeki paketleri ve
bileşenleri bırakıyorum.

Bu listeye üye olan, zamanında üye olmuş, yazdıklarıyla katkılar vermiş
bütün güzel insanlara teşekkürler. Sizlerle özgür yazılım geliştirmek
güzeldi.

Kalın sağlıcakla.

-- 
Serdar Dalgıç <[email protected]>
_______________________________________________
Gelistirici mailing list
[email protected]
http://liste.pardus.org.tr/mailman/listinfo/gelistirici

Cevap