Merhaba; Bugün mesai bitiminde artık Tübitak bünyesindeki profesyonel görevimden ayrılmış olacağım. Önümüzdeki günlerde paketlere gereken ilgiyi gösterebileceğimi düşünmüyorum, o yüzden üzerimdeki paketleri ve bileşenleri bırakıyorum.
Bu listeye üye olan, zamanında üye olmuş, yazdıklarıyla katkılar vermiş bütün güzel insanlara teşekkürler. Sizlerle özgür yazılım geliştirmek güzeldi. Kalın sağlıcakla. -- Serdar Dalgıç <[email protected]> _______________________________________________ Gelistirici mailing list [email protected] http://liste.pardus.org.tr/mailman/listinfo/gelistirici
