Gökçen Eraslan yazdı 24-08-2011 17:21 tarihinde:
Selamlar,
Önümüzdeki günlerde TÜBİTAK'taki görevimden ayrılacağım için aşağıda yer alan
paketlerimi bırakıyorum. Üzerimde az miktarda paket kalacak, bunlarla
ayrıldıktan sonra da ilgilenebileceğimi tahmin ediyorum.
hardware/optical/k3b
network/misc/libproxy
system/base/ConsoleKit
system/base/baselayout
system/base/libuser
system/base/openssl
Şunları alıyorum izninle.
_______________________________________________
Gelistirici mailing list
[email protected]
http://liste.pardus.org.tr/mailman/listinfo/gelistirici