On Wed, 24 Aug 2011 22:12:22 +0300, Bertan Gündoğdu <[email protected]> wrote:
Ben de bunları alayım mı?

Ben Gökçen'de yaşadığımız sorunu tekrar etmemek için LibreOffice ve KDE kadar ana iki bileşenin de asli sorumlusu aynı kişi olmasın derim. Tamam ekip iyice küçüldü falan ama, yine de bir başkası bunlardan birini seninle paylaşırsa bence daha akıllıca olur... Onun dışında paşa gönlün bilir, orasına karışmam :)


--
Koray Löker
<--/ http://www.pardus.org.tr .. Özgürlük İçin.. /-->
_______________________________________________
Gelistirici mailing list
[email protected]
http://liste.pardus.org.tr/mailman/listinfo/gelistirici

Cevap