On Wed, Aug 24, 2011 at 02:21:03PM +0000, Gökçen Eraslan wrote:
>Selamlar,

>network/web/firefox
>x11/util/xdotool

Firefox'u üzerime alıyorum. Chromium ve Rekonq gibi tarayıcılar da
üzerimde olduğu için hepsini bir arada götürmeye çalışacağım.

Bunun dışında x11 bileşen sorumlusu olarak xdotool da öksüz kalmasın
diye üzerime alıyorum.

Kolay gelsin

-- 
Fatih Arslan
_______________________________________________
Gelistirici mailing list
[email protected]
http://liste.pardus.org.tr/mailman/listinfo/gelistirici

Cevap