On Wed, Aug 24, 2011 at 02:21:03PM +0000, Gökçen Eraslan wrote: >Selamlar,
>network/web/firefox >x11/util/xdotool Firefox'u üzerime alıyorum. Chromium ve Rekonq gibi tarayıcılar da üzerimde olduğu için hepsini bir arada götürmeye çalışacağım. Bunun dışında x11 bileşen sorumlusu olarak xdotool da öksüz kalmasın diye üzerime alıyorum. Kolay gelsin -- Fatih Arslan _______________________________________________ Gelistirici mailing list [email protected] http://liste.pardus.org.tr/mailman/listinfo/gelistirici
