On Wed, Sep 21, 2011 at 12:01:15PM +0300, Fatih Arslan wrote: >On Wed, Sep 21, 2011 at 11:06:17AM +0300, Fatih Arslan wrote: >>On Wed, Aug 24, 2011 at 02:21:03PM +0000, Gökçen Eraslan wrote: >>>Selamlar, >> >>>network/web/firefox > >nss paketini de üzerime alıyorum. Firefox ve diğer tarayıcılarla >ilintili. Bunun dışında firefox'a has bir bağımlılık çıkarsa ve >Gökçen'in listesinde bulunursa onları da üzerime alacağım.
Bununla ilgili bir değişiklik oldu. Firefox ve ailesi paketleri ile artık Metin uğraşacak. Bilgi olarak şu an devel deposunda Firefox 6.0.2 sürümü ve güncellenmiş nss ve nspr paketleri mevcut. Oyun alanımda ise bir sonraki kararlı sürüm haline gelecek olan 7.0.0 sürümü mevcut. Kolay gelsin -- Fatih Arslan _______________________________________________ Gelistirici mailing list [email protected] http://liste.pardus.org.tr/mailman/listinfo/gelistirici
