On Wed, Sep 21, 2011 at 11:06:17AM +0300, Fatih Arslan wrote: >On Wed, Aug 24, 2011 at 02:21:03PM +0000, Gökçen Eraslan wrote: >>Selamlar, > >>network/web/firefox
nss paketini de üzerime alıyorum. Firefox ve diğer tarayıcılarla ilintili. Bunun dışında firefox'a has bir bağımlılık çıkarsa ve Gökçen'in listesinde bulunursa onları da üzerime alacağım. -- Fatih Arslan _______________________________________________ Gelistirici mailing list [email protected] http://liste.pardus.org.tr/mailman/listinfo/gelistirici
