On Wed, Sep 21, 2011 at 11:06:17AM +0300, Fatih Arslan wrote:
>On Wed, Aug 24, 2011 at 02:21:03PM +0000, Gökçen Eraslan wrote:
>>Selamlar,
>
>>network/web/firefox

nss paketini de üzerime alıyorum. Firefox ve diğer tarayıcılarla
ilintili. Bunun dışında firefox'a has bir bağımlılık çıkarsa ve
Gökçen'in listesinde bulunursa onları da üzerime alacağım.

-- 
Fatih Arslan
_______________________________________________
Gelistirici mailing list
[email protected]
http://liste.pardus.org.tr/mailman/listinfo/gelistirici

Cevap