On Mon, 19 Jul 2004 19:09:24 +0200, Pere Castells wrote:
> Regla nº 1, mai parlar malament de la competència, s'ha de vendre les ventatges
> del teu producte. Parlar de la competència, fins hi tot malament, es fer-li
> propaganda
> gratuïta.

Es pot escapar fàcilment, prequè fer llenya de MS es taaaaaant fàcil.
Si és que no són ni una empresa de programari.  Són una empresa de
marquèting que hem tingut la desgràcia de que es dediqués al
programari.  Per mor d'ells portem 20 anys de sequera.  Tot el que
usem ara són invents vells que no van fer ells.

Obre el navagador (si vols) i entra aquí:
http://www.stanford.edu/~siegman/interface_history.html , polsa
Control+F i entra Microsoft... quants pics surt la paraula?   A la
plana expliquen gairebé tots els elements de la darrera revolució: la
interfície gràfica que pot ser moltes coses, però nova no.  Bé, no és
la darrera.  Internet també té molt de pes.  Bill Gates va haver de
segrestar la primera edició del seu llibre "Camino al Futuro", de
1995, perquè no parlava d'Internet.

Això sí, des de W95 van canviant les coloraines de les icones.  La
estabilitat de XP, NT (o 2000, 2003) no és cap innovació: als 70 els
ordinadors no es penjaven.  .NET em sóna a moltes coses que he vist i
que es van oblidar amb la informàtica distribuïda --programo des del
82.

A la pràctica, només hauran tengut l'aventatge de que han fet tanta
por com a Gran Hermano, amb les seves privacions imposades, que haurà
servit per fer sorgir una resposta tant brutal com el programari
lliure.

En quant al programari lliure, tampoc és una empresa..  S'ofereix (que
no ven, no hauria de fer falta) llibretat, no producte.  S'insteix en
que el programari ha de ser eines pràciques propietat de la humanitat,
com la clau anglesa, només que no val el que una clau anglesa perquè
el cost de reproducció del bit és baixíssim.

--
Benjamí
http://bitassa.com

.