On Tue, 3 Aug 2004 12:10:30 +0200, Ermengol Bota wrote:
> Suposo que els que no els hi interessa ja no estaran mirant el fil amb
> gaire atenció, però segur que hi ha gent interessada en saber com
> continua tot plegat :-)

Dau n'hi do, quines interpretacions.

Pero jo tot l'interès ja no està en el fil, sinó en saber si fas de
funcionari a qualque lloc relacionat amb Justicia.  I si es que sí,
on.

Més que res per evitar fer negocis amb algú que a les seves condicions
tingui allò de "Las partes, con expresa renuncia a su propio fuero, se
someten a los Juzgados y Tribunales de [el lloc on facis feina] para
la resolución de cuantos litigios pudieran derivarse del mismo."

Tindria totes les de perdre!

--
Benjamí
http://bitassa.com