Ostres, ara si que no entenc res de tot plegat. :-/
Suposo que vols dir que m'he passat de voltes i que no n'he encertat
ni una.  Però com que no em rebats res del que et dic....

Mira que m'esforço en fer els exemples clars, però no hi ha manera,
alguna cosa dec dir malament pq. mai em responguis directament.  En
totes les respostes com a màxim m'has dit que si soc tant bon
escriptor i ser explicar tant bé les coses (cosa que ja he dit que no
ser fer)  ho expliqui.
Encara no m'has dit pq. copiar una foto que inclou la referència és
fer una obra derivada, o pq. si en gorka posa un text en angles li
haig de fer cas, o pq.  en gorka si copia coses no cal que ho digui
però si ho fem nosaltres si, o pq. no compleix les lleis de l'APD, o
pq. escrius amb tants imperatius, o si realment creus que escrivint
ras i curt la gent et fara més cas.....

Però és igual, lo del to em sembla que no ho entenem igual. Simplement
rellegeix el teu ultim mail a la llista Segonss tu, de tant curt que
és i de tantes veritats  que diu ningú s'hauria d'ofendre, no?. Però
vaja....

" Des de quan la llibertat és una imposició i la servitud un dret? :)
No dic que no useu programari privatiu.  Dic que si ho feu, pagueu i
respecteu les llicències."

Almenys aquest cop has posat un somriure, pero mira't els temps
verbals que utilitzes. La paraula escrita és molt feble i si el de
l'altra costat no està de bones et respondra simplement que qui ets tu
per dir-li tot això.
Potser al cap i a la fí, el problema serà meu que mai m'agrada dir les
coses directament, i intento buscar la manera d'atreure a l'altra, no
de fer-lo sentir malamanet.

Ah, simplement comentar-te, pq. veig que t'has equivocat i tu sempre
intentes ser curos en els termes, que hi ha programari privatiu que no
cal pagar, cosa que ja se que saps però que t'has oblidat ;-)

* Ermengol *
P.D. I m'emprenya jugar a aquest joc. Fa anys que quan algu copia un
programa li dic que és un lladre, igual que el que surt de la botiga
sense pagar, que hi ha alternatives per ser legal i que ens
beneficiarien a tots, però discrepo, i molt, de la manera que tens de
dir-ho.
P.D. Per si és del teu interés no soc pas jurista i encara estic
intentant entendre el teu mail.... ves, potser soc massa jove per
entendre-ho i no he vist prous pelicules.
P.D. Feia temps que no escrivia tant :-)