El Diumenge 24 Abril 2005 13:35, laura va escriure:
> Se que hi ha qui si podria entrar i vore-la, jo no m'he posat a
> intentar vore les que patixen d'aquest mal... sols em queixe per que
> aquestes webs no conten amb tothom i tampoc amb mi,....

Sí, Flash té una llicència privativa: prohibeix fer reproductors (plugins,
players).  Només els poden fer ells.

Van alliberar les especificacions, qualsevol pot fer un programa que crea
Flash, però van posar una cosa absurda a la llicència de l'alliberamenta: els
reproductors son miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiios, mi tesoooooooooooooro :)

I a can Macromedia, amb la paella pel mànec, en fan per Linux però només sobre
xips Intel. Si es té un Apple amb xip PowerPC, no compten per a ells.

El fantàstic món de les privacions, defensat per tanta... gent :)

--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net

.