no hi ha res de roin en lo que ha dit, es una veritat com un temple q
fot a molta gent....  a vore si tornem al racisme de fa uns dies on no
se podia parlar.... deixeu la festa em pau i cada u q es vista com
vulga, no tapeu la veu dels que es manifesten en un o altre sentit,
tots podem dir el q vulgam, o ja no es aixi?