Hola,

La Laura ha dit:

no hi ha res de roin en lo que ha dit, es una veritat com un temple q
fot a molta gent....  a vore si tornem al racisme de fa uns dies on no
se podia parlar.... deixeu la festa em pau i cada u q es vista com
vulga, no tapeu la veu dels que es manifesten en un o altre sentit,
tots podem dir el q vulgam, o ja no es aixi?

Laura, el que jo considero roin són els constants insults insinuats que hem de rebre les PERSONES  que utilitzem programari privatiu.

Dius que en Benjamí ha dit una veritat com un temple que fot a molta gent. No caiguis en el mateix error, el problema no és el tipus de programari, sinó la defensa dogmàtica que es fa del programari lliure, sense tenir en compte les circumstàncies personals dels què utilitzem programari privatiu, i perdent-nos el respecte que ens mereixem TAN SOLS PER AQUEST FET.

Parles d'un suposat racisme de fa un dies, on no es podia parlar. T'has passat tres pobles. RACISME? Quin RACISME pot haver en una llista on no ens veiem les cares, ni el físic, ni coneixem de les nostres tendècies sexuals?

Vols dir que una opció informàtica pot formar part d'una ideologia racista? Perque si és aixi t'he equivoques de culpable.

Estic segur que tot és molt més senzill. El problema el redueixo a la manca de respecte que determinats llistaires mostren vers els altres per utilitzar determinat programari. La persona no importa, només el contingut del seu ordinador.

I per què fem servir programari privatiu? La resposta la trobaren el dia que es treguin les orelleres. Aquell dia veuren que al costat seu hi ha persones, no només ordinadors que "parlen".

Salutacions