Hola,

2005/8/13, Dolsa- <[EMAIL PROTECTED]>:
Hola ,
Pero sempre dic que molt de parlar del animals destinats a la
industria de la pell pero poca gent pensa quantes erugues de papallona
s'han de matar per fer-se una corbata de seda.

Dolsa, sense cap ànim de controvèrsia, i reconeixent la meva ignorància sobre el tema de les papellones, vols dir que el patiment d'aquests mamifers és equiparable al de les erugues  de la papallona?

Els mamifers es reprodueixen i, en general, cuiden de la seva prole amb la mort si cal. La papallona, segons el meu entendre, només segueix el cicle biològic que té marcat, i que la porta en qualsevol de les seves fases a no saber res del que vindrà desprès, no hi ha sentiment que dugui a la protecció.

Salutacions