Hola,

El diumenge 14/08/05, a les 09:49 (+0200), Dolsa- va escriure:
> I sobre les reaccions dels ficus. Sabeu que hi han estudis que moltes
> plantes desenvolupen toxines anti insectes quant son atacades par
> aquests ? Per exemple la tomatera.
> Pero el mes curios es que s'ha comprobat que plates veines, que no han
> estat atacades encara, tambe desenvolupen aquestes toxines ?
> Tot això esta encara molt fosc.

Vaig veure un reportatge d'una ecologista extremista
que no nomes era vegetariana: tambe estava contra matar
plantes. Que menjava? Nomes fruita, perque segons ella
es l'unic aliment que esta fet per la naturalesa amb
aquest fi.

Aixo de les plantes no en tinc ni idea, pero diria que
no senten dolor. El dolor l'unica utilitat que te es
avisar l'organisme perque prengui mesures contra alguna
cosa, ara be, com tothom sap una planta no es pot moure
i per tant no pot reaccionar, i per tant el dolor i el
plaer no tenen sentit en una planta. Per altra banda
no tenen sistema nervios, amb la qual cosa es dubtos
que tinguin ni tan sols sensacions.

--
hrnzt