El dilluns 15/08/05, a les 08:58 (+0200), Dolsa- va escriure:
> Monday, August 15, 2005, 12:28:37 AM, escrius:

> I com saps que no vol ?

Ara mateix no ho se (no he fet l'experiment)...

Pero es podria saber; la voluntat es la capacitat de
decidir. Llavors si una planta es mou NOMES quan i SEMPRE
que rep un estimul determinat, crec que es podria dir amb
tota seguretat que no te voluntat.

--
hrnzt