Bon dia família

Fa uns dies es parlava (no aquí, a la llista, però si arreu) del controvertit anunci de Dolce-Gavana (o com es digui) i d'altres. Es pot discutir el que es vulgui ... però coi, el que m'emprenya, per mi, és molt pitjor, el de Pasqual (un altre dia parlarem de Danone, no cregueu que son un sants, al contrari, són pitjor).

Es pot dir iogurt (va venga, pa ti la perra gorda, jo soc cardenal), es pot dir postre (això es molt genèric, hi ha gent que es fotria un pop de postre). Es pot dir el que es vulgui .. però si està pasteuritzat, NO HI HA BIFIDUS !!! (hi han cadàvers de bifidus, si es que hi eren, clar. Com ho analitzes?).

Com poden anunciar un efecte beneficiós (si és que en tenen) si estan morts? collonera, no enganyeu a la gent. De fet no es enganyar, es senzillament dir mentida. Vaig esperar per escoltar-ho per la radio, a la tele no ho diuen així, perque juguen amb les imatges. Associem nom, color i envàs ... un bon truc.

I d'això els consells audivisuals (de ètiques i no se quantes mandangues més) no diuen res? No, perque no es políticament correcte fer-ho o perque estan creats per cobrar un sou, unes prestacions polítiques?. Després es queixen, es deuen pensar que som rucs ... potser tenen raó.

P.D.: Ho sento, ho tenia que dir fa dies i pensava .... pa que? es cridar en un desert :-) (no ho dic per vosaltres)

Que tingueu un bon cap de setmana
_______________________________________________
llista de correu de l'Internauta
[email protected]
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta

Respondre per correu electrònic a