Hola!

Sembla ser que a la parada d'insectes del mercat de la Boqueria hi ha "cucs del formatge" ben torradets o al menys és el que expliquen que es va haver de menjar en plena campanya electoral en Bernat Joan:

http://www.avui.cat/avui/diari/04/jun/04/160204.htm

I es veu que a Cerdenya hi ha una varietat de formatge amb cucs:

Aunque el Cabrales, como se lee en el post, no es uno de ellos, en Cerdeña si existe el famoso queso con gusanos. Es ilegal venderlo por no pasar los controles de sanidad del propio país (me recuerda a nuestro caso con el orujo gallego), pero aún así en algunos sitios, si conoces a alguien, puedes tener la suerte de poder hacerlo.

Lo he probado, y una vez pasado el estado mental lógico de asco, es una delicia. Eso si, lo venden sólo los pastores de cierta zona. A mi me tuvo que llevar un amigo.

http://www.directoalpaladar.com/archivos/2005/12/04-el-queso-de-cabrales.php

Salut i bona navegació!

Toni Dalmau, periodista
L'Absurd Diari (http://www.absurddiari.com)
Notícies surrealistes, insòlites i sorprenents
Blog Diari de l'Absurd (http://absurddiari.blogspot.com)
Una mirada crítica a l'actualitat

En/na Carles Pina i Estany ha escrit:
Hola,

Un familiar meu (evitaré dir relacions XD) sembla que de petit havia
menjat formatge amb cucs. Però es venia així, no hi apareixien
desprès... com qui diu formatge florit (el rocafort, no?)

Algú sap d'algun lloc on venguin formatge amb cucs? (no posar-los
desprès, eh?)

NO per mi... de fet no m'estranyaria que estiguès prohibit. És més, algú
recorda haver menjat formatge amb cucs? Això és cert o és un deliri?

Haig de dir que no ho he buscat... però anar als llocs a demanar-ho...
:-) i buscar-ho al google... si m'espien em fitxaran!

Fins aviat i gràcies!