Un familiar meu (evitaré dir relacions XD) sembla que de petit havia
menjat formatge amb cucs. Però es venia així, no hi apareixien
desprès... com qui diu formatge florit (el rocafort, no?)

Algú sap d'algun lloc on venguin formatge amb cucs? (no posar-los
desprès, eh?)

NO per mi... de fet no m'estranyaria que estiguès prohibit. És més, algú
recorda haver menjat formatge amb cucs? Això és cert o és un deliri?

Doncs jo si que n'he "menjat" (ho poso entre cometes perquè va poder més el fàstic que la curiositat).
A Galícia, l'any 91.
Quan entraves a un bar et posaven una tapa de formatge que podia ser més o menys curat. N'hi havia de secs, d'aquells que veies que estaven a punt... i algun dia algun que ja havia passat el punt i tenia vida pròpia. Ens van dir que era normal.

Respecte a la legalitat del producte no hi posaria la mà al foc, des que vaig veure els contrabandistes amarrar les forabordes al costat de les de la GC que vaig veure que això de la llei no era un tema que els preocupés massa per aquelles terres.

I també, de petit, recordo que algun cop havia vist formatges tipus cabrales, que la gràcia era que estiguessin "a punt, a punt", com més "a punt" més bons però si et despistaves els cucs sortien a saludar-te i el llençàvem.

Albert Que