To: <llista@internauta.net>
Sent: Monday, February 20, 2006 11:47 PM
Subject: [Internauta] Formatge amb cucs

Hola,

Un familiar meu (evitaré dir relacions XD) sembla que de petit havia
menjat formatge amb cucs. Però es venia així, no hi apareixien
desprès... com qui diu formatge florit (el rocafort, no?)

Algú sap d'algun lloc on venguin formatge amb cucs? (no posar-los
desprès, eh?)

NO per mi... de fet no m'estranyaria que estiguès prohibit. És més, algú
recorda haver menjat formatge amb cucs? Això és cert o és un deliri?

Haig de dir que no ho he buscat... però anar als llocs a demanar-ho...
:-) i buscar-ho al google... si m'espien em fitxaran!

Fins aviat i gràcies!

--
Carles Pina i Estany GPG id: 0x8CBDAE64
http://pinux.info Manresa - Barcelona