Hi,

> [...]
VS> го виждам). Линукс доста напредна напоследък, но поне за мене си остава
VS> проблем браузването. Нито mozilla, нито Konqueror могат да се справят
VS> по-добре от IE с голяма част от страниците, а Netscape според мен върви 10
VS> пъти по-бавно (не че mozilla и konqueror вървят по-бързо)! Остават си проблем
VS> и щрифтовете: статията от "Капитал" в konqueror изглежда направо ужасно. Аз
VS> сега съм с RH7.2 и KDE2.nesto si, и искам да питам дали ако премина на RH 7.3
VS> съответно с KDE3 производителността толкова ще се подобри?

Смених subjecyt-a, защото това, за което си пишем няма нищо общо с
действията отностно M$ и държавната администрация.
Проблема с бързодействието няма да го коментирам. Нямам обяснение за
това, как на твоя лаптоп Linux-a върви по-бавно от w2k-то. Може да е
проблем на настройка на дисковата подсистема или нещо около мрежовите
драйвери - не ми се затъва в подробности.

Но! Прблема с броузването не е на броузерите! Какво е виновен
Konqueror за това, че разработчеците на сайтовете си ги правят само за
"IE 5.5 и нагоре". Затова и съществуват стандартите! Който иска да му
се чете сайта с произволен броузер го прави. Останалите - въпрос на
фирмена/собствена политика.
Естествено потребителя може сам да си определя кое му е най-удобно. И
естествено някои важни (за теб или някой друг) сайтове работят само с
IE. За мое огромно съжаление посоката, това няма как да се промени.

Best regards,

Vladimir Gerdjikov
mailto:[EMAIL PROTECTED]
Hi,

> [...]
VS> go vizhdam). Linuks dosta napredna naposledak, no pone za mene si ostava
VS> problem brauzvaneto. Nito mozilla, nito Konqueror mogat da se spravyat
VS> po-dobre ot IE s golyama chast ot stranitsite, a Netscape spored men varvi 10
VS> pati po-bavno (ne che mozilla i konqueror varvyat po-barzo)! Ostavat si problem
VS> i shtriftovete: statiyata ot "Kapital" v konqueror izglezhda napravo uzhasno. Az
VS> sega sam s RH7.2 i KDE2.nesto si, i iskam da pitam dali ako premina na RH 7.3
VS> saotvetno s KDE3 proizvoditelnostta tolkova shte se podobri?

Smenih subjecyt-a, zashtoto tova, za koeto si pishem nyama nishto obshto s
deystviyata otnostno M$ i darzhavnata administratsiya.
Problema s barzodeystvieto nyama da go komentiram. Nyamam obyasnenie za
tova, kak na tvoya laptop Linux-a varvi po-bavno ot w2k-to. Mozhe da e
problem na nastroyka na diskovata podsistema ili neshto okolo mrezhovite
drayveri - ne mi se zatava v podrobnosti.

No! Prblema s brouzvaneto ne e na brouzerite! Kakvo e vinoven
Konqueror za tova, che razrabotchetsite na saytovete si gi pravyat samo za
"IE 5.5 i nagore". Zatova i sashtestvuvat standartite! Koyto iska da mu
se chete sayta s proizvolen brouzer go pravi. Ostanalite - vapros na
firmena/sobstvena politika.
Estestveno potrebitelya mozhe sam da si opredelya koe mu e nay-udobno. I
estestveno nyakoi vazhni (za teb ili nyakoy drug) saytove rabotyat samo s
IE. Za moe ogromno sazhalenie posokata, tova nyama kak da se promeni.

            • ... G. Georgiev (Skeleta)
            • ... George Danchev
            • ... Ясен Праматаров
            • ... Majesty