> Ами много се радвам ако е така! Страшно бих искал, обаче, някой да ме
> насочи   към информация как да си настроя аналогичен лаптоп (с повече диск
> и по-бърз процесор) да работи най-много 1.5 пъти по-бавно от Win2000 (XP не
> искам и да го виждам). Линукс доста напредна напоследък, но поне за мене си

ами по принцип може би си забелязал, че под GNU/Linux се зареждат една камара
процеси при стартиране на системата (w2k може и да откаже да тръгне с
аналогичните услуги на съответния хардуер), така че прецени какво ти е
излишно и го спри (не да го деинсталираш) да не се зарежда boot time.
Освен това прекомпилирай ядрото само с необходимия ти съппорт.

> остава проблем браузването. Нито mozilla, нито Konqueror могат да се
> справят по-добре от IE с голяма част от страниците, а Netscape според мен
> върви 10 пъти по-бавно (не че mozilla и konqueror вървят по-бързо)! Остават
> си проблем и щрифтовете: статията от "Капитал" в konqueror изглежда направо
> ужасно. Аз сега съм с RH7.2 и KDE2.nesto si, и искам да питам дали ако
> премина на RH 7.3 съответно с KDE3 производителността толкова ще се
> подобри?

Не казваш коя версия на Мозилла ти е бавна. Последните 0.9.X са доста
подобрени и забързани. Дори бих те посъветвал ако имаш ресурс да буилднеш от
CVS-a (виж инстр-те на mozilla.org и/или тук:http://www.bgit.net/?id=27669)
(съответно бацкаш и плъгините които те интересуват). Погледни и Galeon, но
той зависи от рендващата машина на Mozilla, така че внимавай кои версии ще
ползваш съответно на Мозилла и Galeon. Последните 6.2.3 и 7.0PR на Netscape
също е много бърз (аз го броя за полуотворен щсто се базира на предходния
release на Мозилла). Konqueror-a нещо не ти е конфигуриран, опитай да му
сетнеш други шрифтове, защото при мен дадената страница се показва ОК. Opera
също е ОК, но при толко _отворени_ браузъри просто не е в класацията ;-)

На по-слаба машина ползвай някой лек window manager, като
IceWM (аз съм му бесен фен ;-), XFce, etc.

Не използвай IE и ОЕ в джунгла като Интернет, виж за интранет на който имаш
довения може и да може.

бтв, всичко идва от недостатъчно оптимизиране, а при наличие на изходния код
това трябва да се експлоатира (не говоря да променяш самия код, а да го
компилираш с каквито опции намериш за добре)
--
Greets,
fr33zb1

      • ... Atanas Mavrov