On Tue, Jun 04, 2002 at 12:52:10PM +0300, George Danchev wrote:
>На по-слаба машина ползвай някой лек window manager, като
>IceWM (аз съм му бесен фен ;-), XFce, etc.

 Машината му хич не е слаба; аз на по-слаба от неговата съгрешавам и пускам КДЕ или
Gnome понякога ;)) А колкото до "мита", че XFce, IceWM и WindowMaker (върха!;) са
"леки" мениджъри на прозорци.. :-О Лек мениджър е, например Fluxbox, в момента пиша
през конзола в него; зарежда ми за по-малко от две секунди (K6-2 300 64RRAM, Deb3.0,
Linux 2.4.18..) А пък XFce-то даже има мераци да е настолна среда, каквато е КДЕ...
:((
 Но лаптопчето хич не е слабо, така че Данчев е прав, явно въпросът е в някакво
оптимизиране.

>бтв, всичко идва от недостатъчно оптимизиране, а при наличие на изходния код
>това трябва да се експлоатира (не говоря да променяш самия код, а да го
>компилираш с каквито опции намериш за добре)

 LinuxFromScratch (LFS) или deb-src  :))))
 ..аз поне не виждам по-голямо експлоатиране на оптимизацията ;)

 Ако дадеш подробности за конфигурацията ти, може накой да ти помогне.. В РедХат има в
менюто един контролен център на РедХат, откъдето можеш да си настроиш услугите
графично.. Пипа в /etc/rc*.d/ ..или поне така би трябвало ;) Но при мен на тестов дял
в момента имам един RH 7.2 и като гледам, май наистина стартира по-бавно същите неща,
които ми вървят на Дебиана.. Все едно, пък и да не ни погнат РедХат-аджиите тука :-Р
 Но настрой Линукса, ще е резил да слагаш на милата машинка Виндюз. А колкото до
версията на дистрибуцията - в Линукс най-доброто е винаги това, което се прави в
момента.. Така че последната издадена версия.. се доближава до най-доброто максимално
:) Ако искаш РедХат, ъпдейтвай до 7.3! The last is the best! (дано 7.3-ката да няма
някъв сериозен скрит буболечък, че тогава горко ми, дето давам такива съвети..;) joke.

Ясен Праматаров
   a.k.a. Turin

--
Microsoft should switch to the vacuum cleaner business
where people actually want products that suck.

      • ... Yovko Lambrev
        • ... Yovko Lambrev
          • ... Peter Stoilov
        • ... Alexander Atanasov