-----Original Message-----
From: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED]]On Behalf Of ivan4o
Sent: Tuesday, June 04, 2002 00:05
To: [EMAIL PROTECTED]
Subject: Re: lug-bg: Deistviya 2

On Monday 03 June 2002 23:48, you wrote:

>  Изобщо не се сещам

> Ами много се радвам ако е така! Страшно бих искал, обаче, някой да ме
> насочи към информация как да си настроя аналогичен лаптоп (с повече диск и
> по-бърз процесор) да работи най-много 1.5 пъти по-бавно от Win2000 (XP не
> искам и да го виждам). Линукс доста напредна напоследък, но поне за мене
си
> остава проблем браузването. Нито mozilla, нито Konqueror могат да се
> справят по-добре от IE с голяма част от страниците, а Netscape според мен
> върви 10 пъти по-бавно (не че mozilla и konqueror вървят по-бързо)!
Остават
> си проблем и щрифтовете: статията от "Капитал" в konqueror изглежда
направо
> ужасно. Аз сега съм с RH7.2 и KDE2.nesto si, и искам да питам дали ако
> премина на RH 7.3 съответно с KDE3 производителността толкова ще се
> подобри?

e moqt e toshiba satellite pro4300 i taka kat gledam moq se razli4awa samo
po CPU i HDD ot twoq w smisal e sys pII600Mhz
i raboti dori po byrzo ot W2K slojen na syshtiq laptop. Slackware 8 prosto
nema nikwi griji, kolega ima syshtiq sys debian sid
syshtiq rezultat otnowo e raven ili malko po-byrz ot W2K......... moje bi
edinstweniq nedostatyk e 4e kogato lapito se  wkl kum TV
(ima tv-out) izlizat 640x480 broeno ot gorniq desen ugyl a ctrl-alt-{+,-} ne
rabotqt. A mozillata si e mnogo got daje w kyshti e na celeron 300
sys 128MB RAM i si ba4ka kato pushka we4e zabrawih kak e izglejdal win 98 no
sys sigurnost ne e otwarql po-byrzo stranica/browser

Защо не ползваш опера?Много е бърз,лек за използване и отваря доста прилично
страниците.
Поздрави.

> Поздрави,
> Виктор Сендеров