Arkadaþlar
Ýndirdiðim Alpha2 sonuna kadar sorunsuz kuruldu parola kullanýcý adý ve
paroladan sonra ileri týklama ile kurulum cd si cdrom dan çýktý fakat
ekranda ilerleme olmadý öylece dondu kaldý resetladim grub busefer kurulmuþ
týklayýp enterledim Pardus 1.1 alpha2 açýldý.Sorunsuz olarak að
yapýlandýrmasý ve printer tanýmlamasý baský okey güncellemelere
girdim.iþaretlediðim paketlar þu anda güncellemeleri indiriyor ve bende
Ýnternette mailimi yazýyorum.Kod adý meren grub sorunu çýkartmýþtý kod adý
üzüm tadýna yakýþýr tatlý tatlý grubu oluþturup þu anda kendini
güncelliyor.Tabi bu arada Tasma görünüm ve kullaným olarak Pardus 1.0 a göre
oldukça deðiþikliðe uðramýþ.Pardus yapýlandýrma merkezi üzerindende tüm
ayarlara ulaþabiliyorsunuz.Geliþtiricilerin ve onlara yardýmcý olan gönüllü
arkadaþlarýn tekrar ellerine saðlýk.Ýyi geceler.
-------------- sonraki bölüm --------------
Bir HTML eklentisi temizlendi...
URL: 
http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20060714/d27373cf/attachment.htm
 

Cevap