Burası yeri deÄil ama konusu açılmıÅken bendede aynı sorunun olduÄunu söyleyeyim. Ama bence en kötü sorun o deÄil. Sistemin kurulumunda F klavye seçmeme raÄmen kurulumun bitiminden sonra açılan sistem tekrar Q klavye sistemine geçmiÅ. Hala Türkçe konusundaki desteÄimiz zayıf gibi geliyor bana.
On 7/14/06, huseyin bilen <bilenhuseyin at gmail.com> wrote: > > ArkadaÅlar > İndirdiÄim Alpha2 sonuna kadar sorunsuz kuruldu parola kullanıcı adı ve > paroladan sonra ileri tıklama ile kurulum cd si cdrom dan çıktı fakat > ekranda ilerleme olmadı öylece dondu kaldı resetladim grub busefer > kurulmuÅ > tıklayıp enterledim Pardus 1.1 alpha2 açıldı.Sorunsuz olarak aÄ > yapılandırması ve printer tanımlaması baskı okey güncellemelere > girdim.iÅaretlediÄim paketlar Åu anda güncellemeleri indiriyor ve bende > İnternette mailimi yazıyorum.Kod adı meren grub sorunu çıkartmıÅtı > kod adı > üzüm tadına yakıÅır tatlı tatlı grubu oluÅturup Åu anda kendini > güncelliyor.Tabi bu arada Tasma görünüm ve kullanım olarak Pardus 1.0 a > göre oldukça deÄiÅikliÄe uÄramıÅ.Pardus yapılandırma merkezi > üzerindende > tüm ayarlara ulaÅabiliyorsunuz.GeliÅtiricilerin ve onlara yardımcı olan > gönüllü arkadaÅların tekrar ellerine saÄlık.İyi geceler. > > > _______________________________________________ > Pardus-kullanicilari mailing list > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari > > > -- Hakan ARIN hakanarin at gmail.com http://www.hakanarin.com.tr.tc/ -------------- sonraki bölüm -------------- Bir HTML eklentisi temizlendi... URL: http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20060715/bb85218f/attachment.html
