Bunu hatabildirim kýsmýna eklemiþmiydiniz ?
http://hata.pardus.org.tr


On 7/15/06, HAKAN ARIN <hakanarin at gmail.com> wrote:
> Burasý yeri deðil ama konusu açýlmýþken bendede ayný sorunun olduðunu
> söyleyeyim. Ama bence en kötü sorun o deðil. Sistemin kurulumunda F klavye
> seçmeme raðmen kurulumun bitiminden sonra açýlan sistem tekrar Q klavye
> sistemine geçmiþ. Hala Türkçe konusundaki desteðimiz zayýf gibi geliyor
> bana.
>
>
> On 7/14/06, huseyin bilen <bilenhuseyin at gmail.com> wrote:
> >
>
> Arkadaþlar
> Ýndirdiðim Alpha2 sonuna kadar sorunsuz kuruldu parola kullanýcý adý ve
> paroladan sonra ileri týklama ile kurulum cd si cdrom dan çýktý fakat
> ekranda ilerleme olmadý öylece dondu kaldý resetladim grub busefer kurulmuþ
> týklayýp enterledim Pardus 1.1 alpha2 açýldý.Sorunsuz olarak að
> yapýlandýrmasý ve printer tanýmlamasý baský okey güncellemelere
> girdim.iþaretlediðim paketlar þu anda güncellemeleri indiriyor ve bende
> Ýnternette mailimi yazýyorum.Kod adý meren grub sorunu çýkartmýþtý kod adý
> üzüm tadýna yakýþýr tatlý tatlý grubu oluþturup þu anda kendini
> güncelliyor.Tabi bu arada Tasma görünüm ve kullaným olarak Pardus 1.0 a göre
> oldukça deðiþikliðe uðramýþ.Pardus yapýlandýrma merkezi üzerindende tüm
> ayarlara ulaþabiliyorsunuz.Geliþtiricilerin ve onlara
> yardýmcý olan gönüllü arkadaþlarýn tekrar ellerine saðlýk.Ýyi geceler.
>
> _______________________________________________
> Pardus-kullanicilari mailing list
>  Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
>
>
>
>
>
> --
> Hakan ARIN
> hakanarin at gmail.com
> http://www.hakanarin.com.tr.tc/
> _______________________________________________
> Pardus-kullanicilari mailing list
> Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
>
>
>


-- 
Ömer Fadýl USTA
http://www.bilisimlab.com/

Cevap