Ben aynı ( http://hata.pardus.org.tr/show_bug.cgi?id=3068 ) hata raporuna tekrar Alpha 2 için hatayı bildirdim. Yani Alpha 2'de sorun devam ediyor. Bu arada Åunu söylemeden geçemeyeceÄim. Nerede bizim gerçek Türkçe klavyemiz( F Klavye ). Niye bu klavye ayarı için gerekli özeni göstermiyoruz ve gerektiÄi yaygınlıkta *kullanmıyoruz*.
On 7/15/06, Doruk Fisek <dfisek at fisek.com.tr> wrote: > > Sat, 15 Jul 2006 09:35:09 +0300, "Tuncay Er" <tunc.eraltay at gmail.com> : > > > Doruk hocam arkadaÅlar alpha2 kurulum gözlemlerini aktarıyorlar > > yanılmıyorsam. #3068 alpha2 çıkmadan açılmıŠve hata > > düzeltilmiÅti. > > Ancak Düzeltmeye raÄmen sorun tekrarlıyor sanırım. > ... > > henüz alpha2'yi kurmadım. Bu duruma açıklık getirir misiniz? EÄer bu > > durumlardan enaz biri hala devam ediyorsa hata tekrar açılabilir > > sanırım. > Buna ben degil, alpha2'yi F klavye kullanarak kurmus olanlar aciklik > getirebilir :) > > Doruk > > -- > FISEK ENSTITUSU - http://www.fisek.com.tr > Ankara : 0.312.3857026 / Istanbul : 0.216.4284693 > _______________________________________________ > Pardus-kullanicilari mailing list > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari > -- Hakan ARIN hakanarin at gmail.com http://www.hakanarin.com.tr.tc/ -------------- sonraki bölüm -------------- Bir HTML eklentisi temizlendi... URL: http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20060715/c1db9c20/attachment.html
