Sat, 15 Jul 2006 09:35:09 +0300, "Tuncay Er" <tunc.eraltay at gmail.com> :

> Doruk hocam arkadaþlar alpha2 kurulum gözlemlerini aktarýyorlar
> yanýlmýyorsam. #3068  alpha2 çýkmadan açýlmýþ ve hata düzeltilmiþti.
> Ancak Düzeltmeye raðmen sorun tekrarlýyor sanýrým.
...
> henüz alpha2'yi kurmadým.  Bu duruma açýklýk  getirir misiniz? Eðer bu
> durumlardan enaz biri hala devam ediyorsa hata tekrar açýlabilir
> sanýrým.
Buna ben degil, alpha2'yi F klavye kullanarak kurmus olanlar aciklik
getirebilir :)

                   Doruk

--
FISEK ENSTITUSU - http://www.fisek.com.tr
Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693

Cevap