>ancak php yi nasýl kuracaðým ve çalýþtýrabileceðim hakkýnda bilgi bulamadým.

mod_php veya mod_php5 gibi bir paket olmasý lazým? Ortalýklarda gözükmüyor mu?
Ben svn'den kurmuþtum sanýrým bir ara, ama pisi paketinin olmasý lazým þu 
anda.

Kolay gelsin...

Cevap