>ancak php yi nasýl kuracaðým ve çalýþtýrabileceðim hakkýnda bilgi bulamadým.
mod_php veya mod_php5 gibi bir paket olmasý lazým? Ortalýklarda gözükmüyor mu? Ben svn'den kurmuþtum sanýrým bir ara, ama pisi paketinin olmasý lazým þu anda. Kolay gelsin...
