On Sun, 3 Dec 2006 18:58:58 +0200
"fahri donmez" <fahridon at gmail.com> wrote:

> http://www.pardus-linux.org/forums/viewtopic.php?t=2738
> 
> burayý bir incele ben sorunumu bununla çözdüyorum her kurulumdan
> sonra.

 Buradaki önerileri kullanmak yerine beta2 ya da daha yeni bir sürümde
sadece /etc/conf.d/915resolution dosyasýna deðiþtirmek istediðiniz
modlarý yazýp bilgisayarý baþtan baþlatmak sorunu çözüyor mu ?

 5c="1280 1024"   gibi


-- 
 Onur Küçük                                      Knowledge speaks,   
 <onur.--.-.pardus.org.tr>                       but wisdom listens  

Cevap