On Sun, 3 Dec 2006 18:58:58 +0200 "fahri donmez" <fahridon at gmail.com> wrote:
> http://www.pardus-linux.org/forums/viewtopic.php?t=2738 > > burayý bir incele ben sorunumu bununla çözdüyorum her kurulumdan > sonra. Buradaki önerileri kullanmak yerine beta2 ya da daha yeni bir sürümde sadece /etc/conf.d/915resolution dosyasýna deðiþtirmek istediðiniz modlarý yazýp bilgisayarý baþtan baþlatmak sorunu çözüyor mu ? 5c="1280 1024" gibi -- Onur Küçük Knowledge speaks, <onur.--.-.pardus.org.tr> but wisdom listens
