2006/12/3, weblebi <weblebicocuk at gmail.com>: > > arkadaslar bilgisayarýmýn çözünürlüðü 1280x800 ü desteklemesine ragmen > ne yaptým ettim ama yapamadým xorg dosyasýndan da düzelttim formattan > sonra düzeltsem de en fazla 1024x768 oluyo.ne yapmalýyým? teþekkürler
sisteminiz ve özellikle ekran kartýnýz hakkýnda bilgi alabilir miyiz? nvidia ise çok kolay, diðerleri ise mümkün :P -------------- sonraki bölüm -------------- Bir HTML eklentisi temizlendi... URL: http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20061203/c59c5c03/attachment.html
