2006/12/3, weblebi <weblebicocuk at gmail.com>:
>
> arkadaslar bilgisayarýmýn çözünürlüðü 1280x800 ü desteklemesine ragmen
> ne yaptým ettim ama yapamadým xorg dosyasýndan da düzelttim formattan
> sonra düzeltsem de en fazla 1024x768 oluyo.ne yapmalýyým? teþekkürler


sisteminiz ve özellikle ekran kartýnýz hakkýnda bilgi alabilir miyiz?
nvidia ise çok kolay, diðerleri ise mümkün :P
-------------- sonraki bölüm --------------
Bir HTML eklentisi temizlendi...
URL: 
http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20061203/c59c5c03/attachment.html
 

Cevap