http://www.pardus-linux.org/forums/viewtopic.php?t=2738

burayý bir incele ben sorunumu bununla çözdüyorum her kurulumdan sonra.


2006/12/3, uður çiçekfidan <ucicekfidan at gmail.com>:
> Wiki'deki çözünürlük dökümanýný okuduysanýz bir sorun olmamasý gerekir. Ayný
> sorunu sorunu wiki'deki döküman yardýmýyla düzeltmiþtim. Lütfen dökümandaki
> güncelleme kýsýmlarýnda dikkat edelim :)
>
>  http://www.pardus-wiki.org/index.php/NASIL:XCozunurluk
>
>
> 2006/12/3, weblebi <weblebicocuk at gmail.com>:
> > bilgisayarým
> > Intel(r) 910GML chipset
> > Intel(r) 910GML Graphics paylaþýmlý maks. 128MB DDR 3D video bellek
> >
> > 03.12.2006 tarihinde Selim Tavþan <selimtavsan at gmail.com> yazmýþ:
> > > 2006/12/3, weblebi <weblebicocuk at gmail.com>:
> > > >
> > > > arkadaslar bilgisayarýmýn çözünürlüðü 1280x800 ü desteklemesine ragmen
> > > > ne yaptým ettim ama yapamadým xorg dosyasýndan da düzelttim formattan
> > > > sonra düzeltsem de en fazla 1024x768 oluyo.ne yapmalýyým? teþekkürler
> > >
> > >
> > > sisteminiz ve özellikle ekran kartýnýz hakkýnda bilgi alabilir miyiz?
> > > nvidia ise çok kolay, diðerleri ise mümkün :P
> > >
> >
> >
> > --
> > iMZaNýZ KuRaL DýÞýDýR?
> > _______________________________________________
> > Pardus-kullanicilari mailing list
> > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> >
> http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
> >
>
>
> _______________________________________________
> Pardus-kullanicilari mailing list
> Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
>
>
>

Cevap