bilgisayarým Intel(r) 910GML chipset Intel(r) 910GML Graphics paylaþýmlý maks. 128MB DDR 3D video bellek
03.12.2006 tarihinde Selim Tavþan <selimtavsan at gmail.com> yazmýþ: > 2006/12/3, weblebi <weblebicocuk at gmail.com>: > > > > arkadaslar bilgisayarýmýn çözünürlüðü 1280x800 ü desteklemesine ragmen > > ne yaptým ettim ama yapamadým xorg dosyasýndan da düzelttim formattan > > sonra düzeltsem de en fazla 1024x768 oluyo.ne yapmalýyým? teþekkürler > > > sisteminiz ve özellikle ekran kartýnýz hakkýnda bilgi alabilir miyiz? > nvidia ise çok kolay, diðerleri ise mümkün :P > -- iMZaNýZ KuRaL DýÞýDýR?
