bilgisayarým
Intel(r) 910GML chipset
Intel(r) 910GML Graphics paylaþýmlý maks. 128MB DDR 3D video bellek

03.12.2006 tarihinde Selim Tavþan <selimtavsan at gmail.com> yazmýþ:
> 2006/12/3, weblebi <weblebicocuk at gmail.com>:
> >
> > arkadaslar bilgisayarýmýn çözünürlüðü 1280x800 ü desteklemesine ragmen
> > ne yaptým ettim ama yapamadým xorg dosyasýndan da düzelttim formattan
> > sonra düzeltsem de en fazla 1024x768 oluyo.ne yapmalýyým? teþekkürler
>
>
> sisteminiz ve özellikle ekran kartýnýz hakkýnda bilgi alabilir miyiz?
> nvidia ise çok kolay, diðerleri ise mümkün :P
>


-- 
iMZaNýZ KuRaL DýÞýDýR?

Cevap