Wiki'deki çözünürlük dökümanını okuduysanız bir sorun olmaması 
gerekir. Aynı
sorunu sorunu wiki'deki döküman yardımıyla düzeltmiştim. Lütfen 
dökümandaki
güncelleme kısımlarında dikkat edelim :)

http://www.pardus-wiki.org/index.php/NASIL:XCozunurluk

2006/12/3, weblebi <weblebicocuk at gmail.com>:
>
> bilgisayarım
> Intel(r) 910GML chipset
> Intel(r) 910GML Graphics paylaşımlı maks. 128MB DDR 3D video bellek
>
> 03.12.2006 tarihinde Selim Tavşan <selimtavsan at gmail.com> yazmış:
> > 2006/12/3, weblebi <weblebicocuk at gmail.com>:
> > >
> > > arkadaslar bilgisayarımın çözünürlüğü 1280x800 ü desteklemesine 
> > > ragmen
> > > ne yaptım ettim ama yapamadım xorg dosyasından da düzelttim formattan
> > > sonra düzeltsem de en fazla 1024x768 oluyo.ne yapmalıyım? teşekkürler
> >
> >
> > sisteminiz ve özellikle ekran kartınız hakkında bilgi alabilir miyiz?
> > nvidia ise çok kolay, diğerleri ise mümkün :P
> >
>
>
> --
> iMZaNıZ KuRaL DıŞıDıR♪
> _______________________________________________
> Pardus-kullanicilari mailing list
> Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
>
-------------- sonraki bölüm --------------
Bir HTML eklentisi temizlendi...
URL: 
http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20061203/d5d22ce9/attachment.html
 

Cevap