--- "Codruta" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> 1 - nu stiu ce incredere se
> poate avea in cifrele "oficiale
> din pana in anii 70";

pai cifrele oficiale (ma refer
la cele talmudice) erau urmatoarele:

http://www.nizkor.org/ftp.cgi/places/ftp.py?places//germany/program.07

40 000 de victime talmudice in teritoriile
controlate de oficialitatile romanesti.

Este de altfel si opinia presedintelui
comitetelor talmudice din Romania,
W.Filderman.

Se vede cum se aduna suma de 6 milioane victime talmudice,
cifra sacra la talmudici.

> In cazul acesta poate ar fi interesant SI cat % din populatia
> totala de talmudici din RO a fost exterminata ba chiar si cat % din
> populatia dintr-o regiune anume.

cum am afirmat mai inainte, din populatia totala a statului
Romania dupa dezmembrare (nordul Transilvaniei, Basarabia-Bucovina,
Cadrilater) victimele talmudice reprezentau o proportie
de sub 1%, ceea ce statistic, n-are nici o relevanta din
moment ce peste 5% din populatia Romaniei a murit
datorita razboiului.

Realitatea insa este ca au existat legi anti-talmudice, care
au fost introduse in legislatia romaneasca de guvernul
dictaturii regelui Carol al II-lea  Goga-Cuza, care a creat
un cadru impotriva drepturilor civile ale talmudicilor.
Partea interesanta este ca printre sfetnicii lui Carol al II-lea
se aflau magnati talmudici importanti precum Ausnit (proprietarul
uzinelor siderurgice de la Resita) sau amanta sa Lupeasca.

Nu  numai atat, dar impunerea acelei legislatii ne aminteste
de actualele guvernari ale perioadei "postrevolutionare" de
"tranzitie", in care s-au adoptat legislatii "europene", dar
care niciodata nu sunt respectate. Ca si in perioada anilor
1938-'39, Romania incerca sa fie europeana, sa fie in asentimentul
statelor fruntase europene, precum astazi incearca sa pupe
in fund Germania si Franta, iar mai recent SUA.

Totodata, este adevarat ca Romania, dupa intrarea in razboiul
anti-sovietic alaturi de Germania, a interprins actiuni militare
impotriva populatiei de origine talmudica din teritoriile
ocupate (foste romanesti dar intrate in componenta sovietica in
iunie 1940).

Sa nu uitam insa ca talmudicii basarabeni si bucovineni erau
perceputi drept inamici, fideli dusmanului, Uniunea Sovietica,
datorita fanatismului lor fata de cauza comunista. Precum SUA
care au internat in lagare de concentrare dupa intrarea in razboi
a peste 200 000 de japonezi cetateni americani si inca cateva
sute de mii de germani si italieni cetateni americani, ca
sa nu mai vorbim de celelalte state beligerante, la fel si
Romania a procedat la aceeasi tehnica (pe care de altfel si
statul Israel o practica astazi) de a izola populatia civila
perceputa drept dusmana. Asta explica ratiunea lagarelor din
Transnistria, pe care organizatiile talmudice au transformat-o
intr-o ratiune monstruoasa, a unei "SOlutii Finale" ipotetice,
conform careia Antonescu a urmarit exterminarea talmudicilor,
avant lettre, inainte ca Hitler sa-si fi decis propria lui versiune,
astazi denumita "Holocaust".

Documentul publicat in 1943 in New York Times demonstreaza ca
la acea data existau in Transnistria 70000 de talmudici in
viata. Conform insa unor autori talmudici, precum Jean Ancel,
in momentul acela toti talmudicii din Transnistria erau morti.
Nu numai atata, dar dupa acesti autori, din ceruri au aparut
in Transnistria 400 000 de talmudici care cu totii au fost
omorati de armata romaneasca.

Minciuni ordinare. DAr astfel de minciuni nu pot fi contracarate
prin negarea fenomenului care a existat, Transnistria, care
intr-adevar a cauzat moartea a zeci de mii de vieti nevinovate.

Numai ca razboiul a cauzat moartea a zeci de milioane de vieti
nevinovate. De exemplu doar din populatia civila germana, mortii
au fost in numar de 4 milioane. Multi dintre acesti morti civili
germani (majoritatea) au fost femei si copii, omorati miseleste
de armata rosie, armata de "eliberare" sovietica. CAre armata
avea in fruntea sa politruci si generali de origine talmudica,
indemnati la crime de un Ilya Ehrenburger, talmudic celebru.

Ca sa nu mai vorbim despre bombardamentele aliate ale unor
orase precum Dresda care au cauzat moartea a sute de mii de
inocenti.

La fel, cand Romania a fost ocupata militar dupa 1944 23 august
de sovietici, primele masuri militare au fost internarea in
lagare de exterminare ale elitelor Romaniei, dar si a tot
ce putea reprezenta "nationalist" adica "romanesc". Numai ca
scuza era "lupta de clasa". Un popor intreg era vinovat datorita
"luptei de clasa", datorita "urei proletariatului impotriva
exploatatorilor". Motiv ca noii lideri ai Romaniei, talmudici
adusi cu tancurile sovietice, au creat din Romania un lagar
de exterminare.

Antonescu a fost pedepsit pentru crimele savarsite impotriva
talmudicilor, iar poporul roman a fost incarcerat pentru
urmatorii 50 de ani. Nu numai atata, dar acuma, in 2001,
regimul de kkt Iliescu-Nastase ne-a incaltat cu Legea Holocaustului
prin care Romania este din nou incarcerata.

PORCARIE!
MIZERIE!
RUSINEEEEE!!!!

Give underprivileged students the materials they need to learn.
http://us.click.yahoo.com/4F6XtA/_WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM