Benedetto Schiavone <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

Mi-au confiscat pasaportul american,
mi-au interzis iesirea din Romania.Asa ca las-o moarta,  vorbesti aiurea,in
necunostinta de cauza.

--Imi pare rau dar  frustrarile personale nu trebuie puse in carca unei natiuni.

Personal, tot american am devenit.

--Daca sunteti american care traieste in Romania inseamna ca Romania e o tara
democratica...nu mai sunt dubii.Totusi statutul acesta de care va prevalati nu
va da dreptul sa aruncati cu noroi in noi restul care nu suntem americani.

Terfelesti munca altora.

--Eu nu terfelesc nimic/pe nimeni. Nu sunteti singurul care a luptat pt.
democratie, libertate, etc in Romania. Unii au facut adevarate sacrificii, dar
pt. asta nu se-mpauneaza nici nu ponegresc pe nimeni si nici nu cer privilegii.

 Indivizii
care conduc astazi sunt prea preocupati de propria lor
inavutire.

--Indivizii care conduc sunt preocupatzi de inavutire oriunde s-ar afla in
lumea asta, dv. ar trebui sa stiti lucrul acesta , ca vad ca sunteti f. mobil.

Problema nu e a lor, problema este a statului Romania,
fiindca fenomenul descris de mine inseamna un fenomen general,
cu totii pleaca!

--N-o sa plece toti. Da' si dc pleaca si or s-o duca bine pe-acolo pe unde se
duc nu vad ce e asha dramatic. La noi or sa vina chinezii si vor face ei o tara
prospera in balcani, iar romanii o sa-si ia lumea-n cap cum au mai facut-o si
altii. Sunteti multumit de acest scenariu?

Ai dreptate, nu va mai dura mult,
si agricultura va fi high-tech, cu scule americane si muncitori
sezonieri asiatici sau africani. Pai tocmai despre asta vorbeam.
Chiar nu te-ai prins?

--Ce imagine excelenta a globalizarii; extraordinar! noi culegem capsuni pe la
altii, africanii si asiaticii vor prasi ogoarele mioritice, pai nu asta vor
compatriotii dvs americanii?

Du-te la orice biblioteca din Canada (unde locuiesti) si cere
Scanteia din anii comunisti si o sa te convingi! Daca ai amnezie
e problema ta!

--Eu ma duc la multe biblioteci nu numai in Canada, dar nu cer nici o data
"Scanteia"-simplu nu e pasiunea mea. Iar in anii 70 eu nu stiam inca sa citesc
eram cum ati spune dvs. analfabeta. Deci n-am la ce sa am amnezie.

in fine, iti inteleg lacunele de cultura, asa ca las-o balta.

--Va multumesc pt. clementza!

si care abia asteapta s-o stearga!

eu traiesc in Romania asa ca las-o balta!

--Si n-ati sters-o inca? sau sunteti exilat pe meleagurile dragi ale Mioritzei?

din moment ce asta se numeste staiful societatii romanesti,
cu cine vrei sa comunice? Cu Babarunca?

--Pai daca nu le place,  sa nu comunice, daca nu au aceleasi valori sa-i
sanctioneze. Ca asha procedeaza americanii cu cei care-i jeneaza, nu? (vezi
cazul Irak, etc)

 Astazi, analfabetismul a fost eradicat pe plan mondial,

--Pe naiba...

ce
> facem, largim abatorul?
E o vorba la romani: mai intai ocupa-te de propria ta ograda.

--Adica de ce trebuie sa vad doar porcii romani, restul au vre-un fel de
imunitate?

Ceea ce nu poti intelege este ca eu am buletin de Brasov, resedinta
in Brasov, cateva interprinderi in Romania, printre altele cateva
agricole, am venituri in Romania, asa ca nu inteleg de unde
ma bagi in tagma turistilor?

--Da' si ce are una cu alta? Stati la Brasov si faceti turism la Marea Neagra
sau Suceava care-i treaba?Sau nu avetzi timp de turism ...cu-atatea afaceri pe
cap.

Ai atatea prejudecati incat nu poti concepe un cetatean
american cu dubla cetatenie (sau un cetatean roman cu dubla
cetatenie) cu resedinte multiple? Faci cumva parte din
tagma comunistilor pietrificati incapabili sa inteleaga ca
traim intr-o lume moderna in care granitele nu mai au importanta?

--Pai si-atunci de ce chinezii n-ar putea circula/locui nestingheriti in
Romania sau unde-or vrea daca tot traim intr-o lume moderna unde granitele nu
au importanta, sau dreptul acesta il au doar americanii, eventual cei cu
multiple cetatenii?

Esti chiar atat de rigida?

--Nu nu sunt rigida sunt realista!

Yahoo! Groups SponsorADVERTISEMENT