Alex M. wrote:
> No,daca vb de ambasade si "ajutorul "lor,poate ar tb sa trimiti acest mesaj
> si consulatului din Toronto care pe motiv ca am sosit la 2 minute dupa
> terminarea programului,tocmai din Calgary adica de la peste 3,600 km m`a
> trimis la plimbare pina a doua zi.....
>  Noroc ca aveam alta problema decit pierderea tuturor actelor si a
> banilor,asa ca am putut innopta la un hotel.......

In concluzie, sa-mi mentin pozitia de neutralitate fata de afacerile cu
statul :)
> Probabil ca nu prea esti iesit din colhoz........

Probabil
> Adventistii,evanghelistii,martorii lui Iehova,catolicii,sunt  doar citiva
> dintre crestinii care m`au ajutat in trecut la ceas de nevoie.Deasemenea
> alte religii noncrestine.

Cam multe religii. Inteleg ca ai nevoie de ajutor permanent.
> Codruta a raspuns deja problemei afisarii simbolurilor religioase in scolile
> de stat.asa ca nu are sens sa comentez.

Scoala de stat sau nu, cred ca e la latitudinea administratorilor
institutiilor respective daca sa puna simbolurile astea pe pereti sau
nu. Mai mult, poate fi la latitudinea colectivelor de elevi care invata
in fiecare sala de clasa. Cel putin pana am terminat eu liceul asa era.
Eram si o clasa de ipocriti, care ne rugam la ora de religie ca sa
scapam si sa putem continua discutiile din banci si sa-i facem pe plac
profei, dar nu ne-a batut nimeni cu biciul/cureaua pentru asta.
> Nu am nimic cu crucea in scoli private,sau pe marginea drumului,acolo POT
> intoarce privire.Dar in scolile de stat cruc ea e pusa la vedere....

Stai asa, acu' m-am prins de-o chestie. Eu am vazut icoane puse in
scoli, icoane de dimeniuni mici, ignorabile atat de usor incat trebuia
sa le cauti explicit pentru a le vedea. In ce scoala s-a dus Becali si a
lipit crucea de 5 kile pe perete cu scoci? :)
> In fine,esti un nimic,
Da
> care ai nevoie savorbesti pt a`ti ascunde goliciunea
> sufleteasca,
Da
> daca`mi amintesc bine,BOR ne invata umilinta si supunere.....
BOR ne invata umilinta si supunere? Nush, da' pe mine nu ma invata nica
BOR. Din cand in cand vad cate o emisiune la TV cu popi care se cearta
pe bisericile oamenilor (adica nu-s in proprietatea episcopiei sau nush
ce autoritate bisericeasca, da' ei se considera stapani) si e suficient
ca sa-mi mentin pozitia de neutralitate si fata de cultele de masa.