Gabi,

Nu ai sesizat nimic, din ceea ce este esential.

Eu sint ateu.
Ateu format prin autoeducatie, prin cunoastere si intelegere, prin cultura,
prin stiinta.

Remus Cernea simuleaza ateismul si in numele acestui fals ateism, vrea sa
incalce dreptul a 20 de milioane de indivizi la propria lor gindire.

Mentalul colectiv este o strutocamila similara cu sinergia faptelor.

Cind descri romanii din regat il descri pe Cernea: dictatorial, asta este
calea, asa trebuie sa faceti si cine nu este ca mine trebuie exclus.
Ai vazut la Cernea, toleranta, intelegere, empatie?
El este unicul care stie si ceilalti sint niste idioti daca sint diferiti de
Cernea & Co.

Un credincios este pentru un ateu adevarat ca mine, o persoana cu nevoi
speciale, care nu se poate depalsa prin viata fara un toiag de sprijin numit
credinta, religie.

Remus Cernea promoveaza dictatura, uritenia morala, dispretul fata de semeni.

Pentru Cernea & Co toti cei care gindesc altfel decit el inseamna ca nu gindesc.
Obiectivul lui este sa le impuna celor multi regulile lui, in dispretul
democratiei care are la baza vointa majoritatii.

Am mai vazut asemenea atitudini doar la politrucii dictaturii.
Erau niste habarnisti, niste inculti, niste lepre de oameni care se dadeau
atei. Pentru ei ateismul insemna doar "eu nu cred in dumnezeu".
Ca sa fi ateu trebuie sa cunosti religiile lumii, sa le studiezi, sa le compari
 si sa le intelgi.
Ca sa fi ateu trebuie sa ai o cultura generala solida, sa ai baze stiintifice