Ei... domnule inginer,

Ce vreti sa faceti dumneavoastra ?
Sa invatati pe cineva sa utilizeze rigla de calcul cand el nu stie adunarea
si scaderea ?
Va explic eu mintenas cam ce vor acesti domni:
Doresc rasturnarea, interzicerea valorilor traditionale, culturale si
religioase ale unui popor.
Penrtru ca numai asa ceva duce inevitabil la ANARHIE.

Daca credinta este un toiag ?
Poate, ca pana si Papa are o carja papala. :))))

Ce nu pot si nu o sa poata niciodata explica acesti domni este cu ce vor
inlocui religia.
Pentru simplul motiv ca nu pot declara ca o vor inlocui cu bata, cu
plutoanele de executie si cu Gulagurile.
In Romania exista circa un milion de "telectuali" despre care la limita, am
putea spune ca ar putea intelege o morala "civila".
Restul, in marea lor majoritate, nu fura, nu omoara, nu umbla in curul gol
pe strada doar din frica de Dumnezeu.
Ca atat poate "naturelul" lor sa inteleaga: cele 10 porunci, dar numai daca
sunt venite de "sus" !

Domniile lor nu bat la usile tuturor firmelor ca sa adune bani sau
calculatoare pe care sa le duca la ..."sate" si astfel sa ridice nivelul
cultural si intelectual al talpii tarii, pentru ca astfel nu ajungi "martir"
al religiei numita ateism si in fapt nici nu au nevoie de o populatie
"telectualizata" integral.
Ce sa faca ei cu 20 de milioane de telectuali care i-ar flitui in virtutea
acelorasi drepturi pe care le agita Cernea acuma ?
Domniile lor stiu bine ce au nevoie: aceiasi masa de "prostime", dar pe care
sa o conduca "ei". :)